close
"If anything can go wrong, it will."


尤其是從一個公眾人物口中說出了那名字
right
I can believe it was the key word again
Another key word.



一瞬間
回憶全部湧上來把我淹沒了



I want to hold something to stop myself from falling



but I couldn't

I just keep falling and seeing myself falling apart.




有將近十分鐘的時間
我的腦袋是渾沌的









我挑了一個很有可能再度碰到相關訊息的場所

果然
我碰到了
即使不是那個人
但還是間接的將我knock out







早該有心理準備的
arrow
arrow
    全站熱搜

    springsteen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()