close
在我23歲過了一半後
無所事事的空白日子讓我一度很憂鬱
覺得我是個廢人

我有時就是少了些積極度
但你不同
你總是拉著我東奔西跑
帶著一些衝動
也帶一點傻勁


我花了很多時間去追一個夢
到頭來
我還是回到了原點

而現在的你 正要出發



生日不一定要很快樂
但生日會是個起點


23年前是人生的起點
23年後
還是可以選擇走一個全新的人生


可以想過去一年幹了什麼事
好的爛的開心的難過的連聲讓人罵fuck的
可以想過去一年碰到了什麼人或走過哪些地方

Then we realize that time flies so fast.



But we do appreciate that we could meet someone and be changed by him or her.
I really appreciate that I've got the chance to meet you.

If it was not you, I would have never done so many things with you.

Sometimes you need to let your brain relax for a while, perfectionism.
(Though I will go crazy if I can't make things go my way, too.)



"Carpe diem", seize the day.
I know you always do.
You're ready to take off.

The clouds will be gone and you'll see the sunshine.
It's hard but I know you need time.


Still,
Wish you happy birthday, my friend. (happy or not depends on you!)










Damn it
我明年虛歲會變25歲...太恐怖了
arrow
arrow
    全站熱搜

    springsteen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()